Miksi GTD?

Haluatko saada enemmän aikaan?
Tehdä enemmän asioita, joilla on todella merkitystä?

Getting Things Done® on stressitön tapa tehdä tuottavasti töitä ja käsitellä informaatioähkyä – sekä töissä että kotona. Itsensä johtaminen on taito, jolla saat selkeän näkemyksen siitä, mikä on olennaista ja saat oikean otteen työhösi.

How to Get Things Done

GTD 2 min. animaationa

 

 

 

 

 

GTD-menetelmällä hallitset kalenterit, projektit, tavoitteet, prioriteetit, tehtävälistat, sähköpostit – yhtä lailla suuret kokonaisuudet kuin pienimmätkin yksityiskohdat. Getting Things Done on aikaansaamisen taito – paljon enemmän kuin perinteistä ajanhallintaa.

12 X - Miksi GTD

Montako kertaa sinä luet saman sähköpostin 

 

  • Haluaisitko saada enemmän aikaan?
  • Tehdä enemmän niitä asioita, joilla on merkitystä?
  • Työskennellä ilman jatkuvia keskeytyksiä?
  • Olla läsnä siinä mitä teet?
  • Jättää työt työpaikalle?
  • Oletko vaihtamassa alaa?
  • Oletko ostamassa / jatkamassa / perustamassa yritystä?
  • Työskenteletkö kuukausien tai vuosien pituisten projektien parissa?
  • Työskenteletkö vaihtuvissa työympäristöissä, nopeasti muuttuvien tavoitteiden ympäröimänä?

 

Opi Getting Things Done® (GTD): seminaarit – webinaarit luennotvalmennus

5 Steg - Samle

1. Kerää

5 Steg - Behandle

2. Käsittele

5 Steg - Organisere

3. Järjestä

5 Steg - Revidere

4. Katsasta

5 Steg - Utføre

5. Tee