Miksi GTD?

Haluatko saada enemmän aikaan?
Tehdä enemmän asioita, joilla on todella merkitystä?

Pari sukupolvea sitten suurin osa suomalaisista teki suorittavaa työtä. Tänään lähes kaikki tekevät jossain määrin ajatustyötä.

Työn rajat eri työtehtävien, kodin ja työpaikan välillä ovat hämärtyneet. Raja osaamisen ja työtehtävien välillä on epäselvempi kuin aiemmin. Olennaisen hahmottaminen ja kyky keskittyä siihen on aikaansaamisen ja tyhjäkäynnin ero.

How to Get Things Done

GTD 2 min. animaationa

Tämä epäselvyys on työtehtäviin liittyvän stressin ja työuupumuksen merkittävä osasyy – asia, johon voit kuitenkin itse vaikuttaa.

 

 

12 X - Miksi GTD

Montako kertaa sinä luet saman sähköpostin?

Getting Things Done® (GTD) – aikaansaamisen taito – on itsensä johtamisen menetelmä, jolla vähennät stressiä, muodostat selkeän näkemyksen siitä, mikä on todella olennaista ja saat oikean otteen työhösi. Olet läsnä tilanteessa kuin tilanteessa ja työskentelet tuottavasti – oikeiden asioiden parissa.

Menetelmän perusteet opit tutkitusti toimivassa koulutuksessamme.

Opi Getting Things Done® (GTD): seminaarit – webinaarit luennotyksilöllinen ohjaus

5 Steg - Samle

1. Kerää

5 Steg - Behandle

2. Käsittele

5 Steg - Organisere

3. Järjestä

5 Steg - Revidere

4. Katsasta

5 Steg - Utføre

5. Tee